wtorek, 22 lutego 2011

Edinburgh, dzień 1. A jednak jestem!!!

A jednak jestem... O 9.42 zdecydowałem się, że jednak warto odwiedzić EDI!
O 10.10 wyjechałem autkiem, a na parking koło lotniska dotarłem 12.22! Gate zamknął się o 12.35. Na obwodnicy udało się momentem osiąganąć zawrotną prędkość 160km/godz... (min. 150km/godz)

Najszybciej (ale jako pasażer) jechałem 190km (min. 180km) Kraków -> Legnica ;) ale to była Toyota... Zaznaczam, że podczas podróży nie wystąpiła żadna niebezpieczna sytuacja :)





Cenniki parkingów KRAKÓW BALICE.
  • orange parking - normalnie 20zł doba, ale przy rezerwacji przez internet taniej. Przykładowo
    za 5 dni 70zł zamiast 100zł.
    parking błękitny 20zł/doba, 2ga 20zł, 3 i dalej 10zł (mylny skręt: to jest droga za orange parking!)
  • parking piętrowy pierwsza doba chyba 40zł (wycofałem się)
  • parking tomba - 20zł/doba, dalej 10zł. Z ronda w lewo, kilka kroków dalej, taniej, wydaje się słabo
    ogrodzony
Pytanie do ochroniarza:
- Czy ten parking jest strzeżony?
- Nie.
- Jak wszystkie inne?
- Tak.
- :D

Notowania kursu funta w bankomatach
Przelicznik stały credit/debit 4,74zł / funt.  Kantory-Rzeszów: 4,72zł.

Okazało się, że będąc w pubach warto pytać o promocje. Espionage oferuje kartę klienta "spy card", która uprwnia do tańszego zakupu drinków. Na początku tygodnia jest to 2,5 funta / sztuka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz